Administrativ job-tilbud i Brønderslev, Nordjylland
1-6 af 6 jobs
- Brønderslev 6
- Nordjylland 6
- region nordjylland 1
- Freelance
- Frivillige
- Kandidat
- Kontrakt
- Læreplads
- Midlertidige
- Permanent
- Del-tid
- Fuld-tid
- I dag 1
- Sidste uge 1
-
Administrativ sagsbehandler - med sekretæropgaver for...
Brønderslev Kommune Brønderslev, Nordjylland
Er du serviceminded, dygtig og omhyggelig? Brænder du for at arbejde med offentlig administration, og kan du se dig selv som den uundværlige administrative go-t
11 dage siden i jobnetRapport -
Praktikanter inden for offentlig administration hos Brønders
ny Br\u00f8nderslev Kommune Brønderslev, Nordjylland
Karriereopslag hos Brønderslev Kommune, Akademikernes Jobbank: Vi er på udkig efter tre praktikanter, som ønsker at få erfaring med spændende projekter og arbej
1 dag siden i JobbankRapport -
Faglig koordinator til Socialpædagogisk Støtteteam, Mentor o
Brønderslev Kommune Brønderslev, Nordjylland
Vil du være med til at sikre den faglige kvalitet Brønderslev Kommunes socialpædagogiske støtteteam? Så har du muligheden nu.
30+ dage siden i jobnetRapport -
Sygeplejefaglig koordinator til Plejecentret Støberiet
Brønderslev Kommune Brønderslev, Nordjylland
Kan du gøre en forskel for vores beboere, pårørende og kolleger og medvirke til at styrke fagligheden og kvaliteten? Så er det måske lige netop dig, vi søger ti
17 dage siden i jobnetRapport -
Energisk lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinato
Region Nordjylland Brønderslev, Nordjylland
Er du uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator og ønsker at arbejde i et spændende og travlt miljø, så er det måske dig, vi mangler! Vi søg
18 dage siden i jobnetRapport -
Vi søger en receptionist/kontorassistent
Helledie Revision godkendt revisionsanpartsselskab Brønderslev, Nordjylland
Vi søger en receptionist/kontorassistent på fuld tid til opstart hurtigst muligt eller efter nærmere aftale. Vi søger dig, som ønsker at være med til at gøre en
30+ dage siden i jobnetRapport
Meddelelser ved nye annoncer